Promowanie strony w Google

W celu pomyślnego rozwoju nowoczesnego biznesu w Internecie ważne jest, aby przenieść go na szczyt wyników wyszukiwania Google. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy informatycznej we Wrocławiu, czy małego sklepu internetowego, Twoja witryna może stać się jednym z kanałów pozyskiwania klientów. Jeśli jesteś tym zainteresowany, musisz doprowadzić stronę na szczyt wyników wyszukiwania, a aby osiągnąć ten cel, powinieneś dokładnie zrozumieć, czym jest promowanie strony w Google w Polsce i jak możesz wykorzystać to narzędzie do zwiększania własnych zysków.

Promocja strony internetowej

Promocja strony internetowej SEO w wyszukiwarce Google i jej dalsze pozycjonowanie składa się zwykle z kilku etapów, a pierwszym z nich jest optymalizacja wewnętrznej struktury witryny internetowej. Ten etap przewiduje zmianę projektu strony, jej funkcjonalności, napisanie nowych tekstów ze słowami kluczowymi, dodanie linków do sieci społecznościowych itp.

Innym sposobem promocji SEO i pozycjonowania w Google są treści wideo. Treści wideo mogą być bardzo zróżnicowane. Najbardziej popularne z nich to wideo z charakterystyką sprzedawanych na stronie produktów, filmy z referencjami klientów, powitalne filmy umieszczone na stronie głównej lub instrukcje w formie wideo. Wszystkie te rozwiązania pozwalają na długo utrzymać użytkownika w serwisie, a także zapewniają dodatkowe przejścia, które pozwalają zwiększyć widoczność Twojego zasobu w wyszukiwaniu.

Nowoczesne algorytmy Google podczas promocji SEO i pozycjonowania stron internetowych zwracają również szczególną uwagę na czynniki behawioralne. Wyszukiwarka przywiązuje dużą wagę do reakcji użytkowników na zawartość strony, czas przebywania na niej klientów, ilość przejść na podstawie linków na stronie itd. Oceniane jest również to, jak wiele podstron jest przeglądanych przez użytkowników, czy dokonują oni docelowego działania, dla którego została stworzona witryna (zakup towaru, kontakt z managerem, udział w ankietowaniu itp.), oraz i ilu użytkowników opuściło witrynę po odwiedzeniu jej pierwszej strony.

Również skutecznym sposobem promowania SEO i pozycjonowania witryn Google jest dostępność wysokiej jakości linków do zasobów stron trzecich. Podnoszą one konkurencyjność portalu i pomagają w walce z najbliższymi konkurentami. Budowanie linków w zasobach stron trzecich. Podobną rolę pełni promocja strony i jej pozycjonowanie stron w sieciach społecznościowych, katalogach, agregatorach i rankingach ocen - doświadczeni specjaliści zawsze korzystają z takich rozwiązań jako elementu promocji SEO w Polsce.

Wyniki promocji witryny

Pozyskiwanie ruchu z Google w celu promocji i pozycjonowania strony jest możliwe na dwa sposoby: z jednostek reklamowych oraz z bezpłatnych wyników wyszukiwania. Każdy z nich wymaga bardziej szczegółowego opisu.

Reklama w wyszukiwarkach to narzędzie promocji SEO, które pozwala na jak najszybsze osiąganie wyników bez konieczności czekania na stopniowy wzrost pozycji Twojej witryny. Należy jednak pamiętać, że ta usługa jest płatna i pod koniec środków na budżet reklamowy witryna znika w wynikach wyszukiwania i po prostu nie będzie możliwe utrzymanie doskonałego ruchu w kolejnych okresach. Alternatywą jest bardziej pracochłonne działanie nad promocją organiczną, polegająca na systematycznym budowaniu masy linków i tworzeniu nowych treści. Ta metoda posiada wiele zalet, ponieważ pozyskiwanie ruchu jest bardzo tanie, a utrzymanie pozycji strony w SERP jest gwarantowane przez długi czas. Dlatego jeśli interesuje Cię długofalowy rozwój Twojej witryny, pozycjonowanie będzie najskuteczniejszą metodą promocji SEO.

Efekt wysokiej jakości pracy nad promocją strony internetowej pod kątem wyszukiwarek i jej pozycjonowaniem utrzymuje się przez długi czas i nawet po jej zakończeniu pozwala utrzymać kluczowe zapytania w czołówce wyszukiwań, a także skutecznie walczyć z konkurencją. Jeżeli interesuje Cię stabilny wzrost zysków, powinieneś systematycznie zajmować się kwestiami optymalizacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dzięki temu będzie można metodycznie zwiększać swoją pozycję w sieci bez czasochłonnej pracy i bez ponoszenia znacznych kosztów.

Dlaczego promowanie własnej witryny w Internecie jest tak ważne

W ostatnim czasie szczególną uwagę zwracano na optymalizację serwisów pod urządzenia mobilne, interesując się nie tylko strukturą stron, które powinny być łatwo dostrzegalne na urządzeniach z małym ekranem, ale także na czasem ich ładowania. Badania pokazują, że ponad 50% wyszukiwań w Google odbywa się na smartfonie. Dlatego, aby utrzymać niezmiennie duży ruch, należy przestrzegać zasady mobile-first. Oznacza to, że przede wszystkim musisz pomyśleć o tym, aby strona była wygodna dla użytkowników smartfonów. Możesz rozwiązać problem, tworząc osobną subdomenę z mobilną wersją witryny lub responsywnym projektem. Taka witryna musi spełniać także inne wymagania SEO:

  •   Musi być duża i czytelna;
  •   Przewijanie powinno odbywać się w pionie;
  •   Przyciski powinny być wystarczająco duże - przyjmuje się, że ich optymalny rozmiar to 10 na 10 pikseli;
  •   Między łączami i przyciskami powinna być wystarczająca odległość, aby uniknąć przypadkowego kliknięcia łącza;
  •   Witryna nie powinna zawierać obiektów, których nie można wyświetlić na telefonie, na przykład animacji Flash;
  •   Najlepiej całkowicie usunąć z serwisu niepotrzebne animacje i obiekty graficzne.

Wszystkie prace nad promocją i pozycjonowaniem w Google rozpoczynają się od audytu serwisu, analizy jego mocnych i słabych stron, oceny konkurencji oraz określenia cech docelowych odbiorców.

Kolejnym etapem jest optymalizacja techniczna, polegająca na sprawdzeniu zasobu internetowego pod kątem poprawności działania i eliminacji wykrytych problemów. Ta procedura może obejmować konfigurowanie indeksowania, znaczników meta (w tym tytułu i opisu), tworzenie wewnętrznych linków, optymalizację stron i podstron, usuwanie błędów i uszkodzonych linków.

Copywriting LSI odgrywa jedną z kluczowych ról w promocji SEO strony internetowej i jej pozycjonowaniu w Google. Teksty powinny być nie tylko w 100% unikalne, ale także czytelne dla użytkowników, zawierać klucze i jednocześnie odpowiadać zawartości witryny. Niezwykle istotna dla SEO jest również poprawna struktura tekstu, który powinien:

  •   Być podzielony na rozdziały i podrozdziały, które ułatwiają zrozumienie;
  •   Zawierać małe akapity umożliwiające użytkownikowi szybkie ich przeliczenie od początku do końca;

najważniejsze informacje należy przedstawić w postaci linków.

 Szczególną uwagę podczas promocji i pozycjonowania stron internetowych SEO zwraca się na to, w jakim zakresie materiał prezentowany na stronie można uznać za ekspercki. Dlatego w ostatnich latach coraz więcej firm powierza tworzenie treści tekstowych na swoje strony profesjonalistom. Nawet, jeśli witryna po prostu wymienia nazwisko autora, jest lepiej indeksowana przez wyszukiwarkę.

Od czego zależy koszt promocji strony

Promowanie strony w Google - to jeden z kluczowych rodzajów usług świadczonych przez fachowców agencji marketingowej Seo-Web Poland we Wrocławiu. Budżet, przeznaczony na realizację projektu, obejmuje: 

  •   Koszt pracy specjalisty SEO;
  •   Link Building;
  •   Tworzenie tekstów na zasadzie copywritingu lub rewritingu;
  •   Aktualizację treści na stronie;
  •   Kupowanie reklamy;
  •   Wynagrodzenie dla programisty itp.

 

Zadzwoń do nas i dowiedz się, jak działa optymalizacja stron i jaka jest cena na pozycjonowanie stron.