Pozycjonowanie stron cena

Każdy klient poszukujący agencji SEO, poza zakresem świadczonych przez nią usług, poziomem doświadczenia pracujących w niej specjalistów i wykorzystywanym podczas realizacji zamówień oprogramowaniem, interesuje się także kosztem usług specjalistów w zakresie pozycjonowania stron internetowych.

Ile kosztuje pozycjonowanie stron?

Cennik usług agencji Seo-Web Poland w zakresie pozycjonowania stron internetowych w Google zależy od kilku czynników:

  •   Temat strony. Im bardziej jest popularny, tym droższe będą usługi, gdyż w tym przypadku trzeba będzie zadbać nie tylko o pozytywną ocenę zasobu przez algorytmy, ale także o pokonanie konkurencji. Z sukcesem wdrażamy promocję serwisów w Google o różnej tematyce, a przykłady prezentujemy na naszej stronie.
  •   Cele, dla których realizowana jest promocja w Google. Naszych klientów najczęściej interesuje wzrost konwersji, zwiększenie liczby zamówień wzrost średniego cennika zamówienia itp. Są to cele, które pomagają naszym klientom zwiększyć rentowność ich biznesu. Wdrażanie usprawnień witryny krok po kroku, zgodnie z zaleceniami naszych specjalistów SEO i rozsądne wydawanie budżetu reklamowego, pozwala klientom na efektywny rozwój biznesu, osiąganie zysków i oszczędzanie pieniędzy. Przy profesjonalnym podejściu, wynik - pod względem ilości i jakości kliknięć, połączeń, zapytań i zamówień, znacznie przekroczy planowane oczekiwania.
  •   Duże znaczenie dla promocji w Google ma region, miasto lub powiat. W Warszawie i województwie mazowieckim konkurencja jest najwyższa. Z kolei w Krakowie, Gdańsku lub Wrocławiu i innych dużych miastach kraju pozycjonowanie google cena będzie około 5% niższa. Jednocześnie promocja w regionach jest bardziej budżetowa, ponieważ koszt usług SEO jest 1,5-2 razy niższy niż w stolicy.

Wybierając portfel usług we Wrocławiu należy mieć wzgląd nie tylko na cennik, ale także na zakres podstawowego pakietu usług specjalisty SEO w firmie. Dla przykładu, standardowy zestaw działań w zakresie pozycjonowania stron w Google realizowanych przez specjalistów agencji Seo-Web Poland obejmuje:

  •                 Przeprowadzenie szczegółowego audytu SEO serwisu: audyt techniczny, handlowy, sprawdzenie struktury i optymalizacji treści.
  •                 Dogłębna analiza tematu i konkurencji w Google.
  •                 Przygotowanie rekomendacji dla struktury serwisu.
  •                 Radzenie sobie z czynnikami behawioralnymi witryny.
  •                 Pisanie specyfikacji technicznych dla copywritera.
  •                 Kontrola wprowadzania zmian w serwisie.
  •                 Praca z czynnikami linków: umieszczanie nowych linków, dostosowywanie strategii linków.
  •                 Szczegółowe badanie pozycjonowanych stron w Google - punktowe zalecenia dotyczące ulepszeń.
  •                 Analiza wyniku pozycjonowania stron w Google z możliwym dostosowaniem strategii.

Jak kształtuje się koszt promocji SEO

Cennik promocji  strony obejmuje wszystkie koszty specjalisty SEO lub firmy działającej w procesie realizacji zadań mających na celu poprawę jakości witryny i zwiększenie jej widoczności w Google (zwiększenie pozycji i ruchu).

Niestety, poziom znajomości SEO u wielu klientów jest na niskim poziomie, dlatego wiele agencji tworzy zupełnie nieracjonalne stawki cenowe, w których są już zawarte wszystkie ewentualne ryzyka i pożądane zyski. Zatem nawet jeśli realizacja projektu nie będzie udana, tego typu agencja SEO i tak może dobrze zarobić na swojej pracy. Trudno nazwać takie podejście fachowym, gdyż prawdziwi specjaliści są na tyle pewni dobrego efektu własnych działań, że pobierają od klientów opłatę dopiero po zakończeniu działań, w momencie podpisania umowy wymagając zapłaty wyłącznie kosztów niezbędnych do realizacji zlecenia - na przykład zakupu linków lub opłacenia reklamy.

Aby poznać dokładny koszt promocji Twojej witryny w Google, zostaw prośbę o darmową wycenę usług pozycjonowania stron w Polsce. Audyt, dokonywany przed wyceną, obejmuje udzielenie odpowiedzi na liczne pytania, a mianowicie:

  •                 Jakie usterki zidentyfikowano na stronie, jakie jest ich znaczenie dla SEO w Google oraz jak złożona będzie ich naprawy;
  •                 Wskazuje niedociągnięcia i podaje zalecenia dotyczące ich ulepszenia;
  •                 Określa wstępną listę wymaganych prac w Google;
  •                 Wydawane są zalecenia marketingowca;
  •                 Następuje oszacowanie kosztów: kalkulacja kosztów pracy w godzinach, a także pozycjonowanie stron cena w skali miesiąca i kwartału;
  •                 Przybliżona zostaje prognoza ruchu w Google.

Сo jest wliczone w cenę usług agencji Seo-Web Poland

Promocja sklepu internetowego, witryny firmowej lub serwisu usługowego wymaga różnych wysiłków zarówno pod względem poświęconego czasu, jak i działań uczestniczących w tym procesie osób, które mają na celu skuteczne promowanie. Liczba promowanych elementów zależy również od rodzaju witryny. Dużo łatwiej jest wypromować serwis usług działający w jednej lub kilku branżach, a tym samym tańszy niż sklep internetowy o zróżnicowanym asortymencie i dużej ilości kategorii. Dlatego pozycjonowanie google cena zależy bezpośrednio od wielkości jej rdzenia semantycznego.

Wybór stawki pozycjonowania stron w Polsce zależy bezpośrednio od skali i wymaganej szybkości uzyskiwania wyników z promocji. Ceny kształtują się w różny sposób i wpływają na nie: rodzaje i kompletność działań i usług w Google; szeroki zakres podejścia do rozwiązywanych problemów; ilość wykonanej pracy (w tym godziny pracy specjalistów) i szybkość osiągania wyników. Na łączną miesięczną cenę promocji serwisu wpływa liczba wybranych zapytań, a także konkurencyjność tematu. Pośrednio o koszcie usług pozycjonowania stron decyduje rodzaj i wiek serwisu, renoma witryny w Google, deklarowany przez klienta zasięg promocji itp.

Świadczymy usługi w zakresie tworzenia stron internetowych, marketingu SEO internetowego, pozycjonowania w Google, reklamy kontekstowej, SMM, pisania treści i obsługi stron internetowych dla dużych oraz małych firm, które chcą efektywniej rozwijać swój biznes w Internecie. Pozycjonowanie stron cena każdego z tych rodzajów usług została zaprezentowana na naszej stronie internetowej.

W przypadku promocji serwisu w Google i innych wyszukiwarkach cena składa się z następujących pozycji:

  •                 Wybór wyszukiwarki, jednej lub więcej: może to być Yandex, Google i inne;
  •                 Żądane miejsce na górze wyników wyszukiwania;
  •                 Poziom konkurencji w branży, konkurencyjność;
  •                 Czy firma ma własną nazwę (markę), czy istnieją zewnętrzne linki do strony, recenzje odwiedzających itp.
  •                 Wiek zasobu, liczba stron, pozycje zajmowane w wyszukiwarce w momencie zamówienia usługi, aktualność witryny;
  •                 Region, w którym Twoja witryna będzie promowana;
  •                 Przydzielone zadania;
  •                 Ilość wyszukiwań, które są potrzebne i jak bardzo są one złożone.

Jeśli nadal wątpisz, jaki pakiet usług trzeba zamówić dla Twojej firmy lub chcesz wybrać dokładnie te usługi, które przyczynią się do najlepszej promocji Twojej strony internetowej, skontaktuj się z naszym managerem: dokładnie wyjaśni wszystkie dostępne rozwiązania, przeprowadzi wstępną ocenę pozycji strony i wskaże przybliżony koszt usług. Pozycjonowanie Google cena ustalana jest w oparciu o precyzyjną wycenę strony i ocenę różnych wskaźników KPI.

Zadzwoń do nas i dowiedz się co jest promowaniem strony w Google i jak działa optymalizacja stron.